- Poszerzają rozstaw auta polepszając prowadzenie i zapewniając bardziej sportowy wygląd
- Wykonane z bardzo wytrzymałych stopów aluminium
- Idealne wykonanie dzięki najniższym w branży tolerancjom co gwarantuje perfekcyjne wyważenie kół
- Testowane pod kątem wytrzymałości zgodnie z najnowszymi metodami
- Wysokiej jakości ochrona przed korozją dzięki zastosowaniu specjalnej powłoki ochronnej (test solankowy zgodny z DIN 50021)
- Znacznie lżejsze niż dystanse wykonane ze stali
Aby zapewnić ostatni szlif osiągom i wyglądowi auta, zespół inżynierów Eibach opracował dystanse do felg Pro-Spacer. Dzięki nim w prosty i bezproblemowy sposób osiągnąć można poszerzenie auta i zwiększyć jego stabilność.
Pierścienie dystansowe stanowią idealne uzupełnienie zestawów Pro-Kit lub Sportline, gdy seryjnym felgom lub zamiennikom brakuje przysłowiowej kropki nad i. Dzięki Eibach Pro-Spacer auto uzyskuje jeszcze bardziej sportowy wygląd ponieważ dopiero w ten sposób felgi i opony faktycznie wypełniają nadkola.
Optymalizacja rozstawu kół polepsza nie tylko wygląd, ale zmniejsza także przechyły karoserii i poprawia prowadzenie.
Pro-Spacer dostępne są w różnych wariantach od 5 do 45mm, tak aby w zależności od posiadanych kół i preferencji ulokować je dokładnie tam, gdzie gwarantować będą sportowy wygląd i najlepsze osiągi. Szczególnie w przypadku wielu felg seryjnych instalacja odpowiedniego zestawu Pro-Spacer polepsza optycznie auto i jego osiągi w takim stopniu, że zakup nowych kół staje się zbędny.
Dowiedz się więcej na temat poszczególnych dystansówEibach Pro-spacer - opis systemów
|
|
|
|
|
a) dystans mocowany do piasty przy użyciu specjalnych śrub b) koło mocowane do dystansu przy użyciu oryginalnych (ewentualnie zamienników) śrub
|
|
a) koło mocowane do dystansu przy użyciu oryginalnych (ewentualnie zamienników) nakrętek b) dystans mocowany do piasty przy użyciu specjalnych nakrętek
|
|
|
|
|
> Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające > Dystanse przelotowe > Posiadają otwór centrujący > Możliwość poszerzenia osi o 10 - 20mm (grubość dystansów 5 - 10mm) > Mocowane za pomocą dłuższych śrub > Dostarczane bez elementów mocujących (należy je zamówić osobno) | |
> Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające > Dystanse przelotowe > Wyposażone z kołnierz centrujący > Możliwość poszerzenia osi o 14 - 40mm (grubość dystansów 7 - 20mm) > Mocowane za pomocą dłuższych śrub > Dostarczane bez elementów mocujących (należy je zamówić osobno) | |
> Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające > Dystanse mocowane do piasty > Wyposażone z kołnierz centrujący > Możliwość poszerzenia osi o 40 - 60mm (grubość dystansów 20 - 30mm) > Sposób mocowania: a) dystans mocowany do piasty przy użyciu specjalnych śrub b) koło mocowane do dystansu przy użyciu oryginalnych (ewentualnie zamienników) śrub > Dostarczane z elementami mocującymi > System 7 wyposażony jest w stalowe gwintowane tuleje | |
> Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające > Dystanse mocowane do piasty > Wyposażone z kołnierz centrujący > Możliwość poszerzenia osi o 30 - 60mm (grubość dystansów 15 - 30mm) > Sposób mocowania: a) dystans mocowany do piasty przy użyciu specjalnych nakrętek b) koło mocowane do dystansu przy użyciu oryginalnych (ewentualnie zamienników) nakrętek > Dostarczane z elementami mocującymi > System 8 nie posiada kołnierza centrującego | |
> Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające > Dystanse przelotowe > Posiadają otwór centrujący > Możliwość poszerzenia osi o 10 - 16mm (grubość dystansów 5 - 8mm) > Mocowane za pomocą dłuższych radełkowanych szpilek (do wymiany w aucie) > Dostarczane z elementami mocującymi (do standardowych kół lub kół ze standardowym mocowaniem) | |
> Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające > Dystanse przelotowe > Wyposażone z kołnierz centrujący > Możliwość poszerzenia osi o 20 - 40mm (grubość dystansów 10 - 20mm) > Mocowane za pomocą dłuższych radełkowanych szpilek (do wymiany w aucie) > Dostarczane z elementami mocującymi (do standardowych kół lub kół ze standardowym mocowaniem) | |
Jak zmierzyć auto, aby dowiedzieć się jakiej grubości dystansów Pro-Spacer potrzebuję: | |
Sposób mierzenia: Etap mierzenia jest niezwykle ważny więc prosimy wykonać go starannie, bez zbędnego pośpiechu. Jak mierzyć: 1) Zmierz odległości oznaczone 1 i 2 na powyższym diagramie. 2) Odejmij wynik 1 od wyniku 2 (i dodatkowo 3 - 5mm jako margines bezpieczeństwa) 3) W tej sposób uzyskasz przybliżony wynik pozwalający dobrać odpowiednie dystanse.
| Uwaga: Należy zawsze mierzyć z dwóch stron - kierowcy i pasażera, ponieważ lokalizacja piasty może być nieznacznie różna po obu stronach auta.
W takim przypadku należy zawsze brać pod uwagę mniejszy wynik!
Dodatkowo należy zwracać uwagę na części znajdujące się w błotniku (na przykład śruby, wewnętrzne okładziny itp.).
|