Dystanse do felg Eibach Pro-spacer

Dystanse do kół Eibach Pro-Spacer

Aby zapewnić ostatni szlif osiągom i wyglądowi auta, zespół inżynierów Eibach opracował dystanse do felg Pro-Spacer. Dzięki nim w prosty i bezproblemowy sposób osiągnąć można poszerzenie auta i zwiększyć jego stabilność.

Pierścienie dystansowe stanowią idealne uzupełnienie zestawów Pro-Kit lub Sportline, gdy seryjnym felgom lub zamiennikom brakuje przysłowiowej kropki nad i. Dzięki Eibach Pro-Spacer auto uzyskuje jeszcze bardziej sportowy wygląd ponieważ dopiero w ten sposób felgi i opony faktycznie wypełniają nadkola.

Optymalizacja rozstawu kół polepsza nie tylko wygląd, ale zmniejsza także przechyły karoserii i poprawia prowadzenie.

Pro-Spacer dostępne są w różnych wariantach od 5 do 45mm, tak aby w zależności od posiadanych kół i preferencji ulokować je dokładnie tam, gdzie gwarantować będą sportowy wygląd i najlepsze osiągi. Szczególnie w przypadku wielu felg seryjnych instalacja odpowiedniego zestawu Pro-Spacer polepsza optycznie auto i jego osiągi w takim stopniu, że zakup nowych kół staje się zbędny.

Dowiedz się więcej na temat poszczególnych dystansówEibach Pro-spacer - opis systemów

 


 

 

  • Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające
  • Dystanse przelotowe
  • Posiadają otwór centrujący
  • Możliwość poszerzenia osi o 10 - 20mm (grubość dystansów 5 - 10mm)
  • Mocowane za pomocą dłuższych śrub
  • Dostarczane bez elementów mocujących (należy je zamówić  osobno)

 


  • Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające
  • Dystanse przelotowe
  • Wyposażone w kołnierz centrujący
  • Możliwość poszerzenia osi o 14 - 40mm (grubość dystansów 7 - 20mm)
  • Mocowanie za pomocą dłuższych śrub
  • Dostarczane bez elementów mocujących (należy je zamówić osobno)

 


  • Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające
  • Dystanse mocowane do piasty
  • Wyposażone w kołnierz centrujący
  • Możliwość poszerzenia osi o 40 - 60mm (grubość dystansów 20 - 30mm)
  • Sposób mocowania:

a) dystans mocowany do piasty przy użyciu specjalnych śrub

b) koło mocowane do dystansu przy użyciu oryginalnych (ewentualnie zamienników) śrub

    • Dostarczane z elementami mocującymi
    • System 7 wyposażony jest w stalowe gwintowane tuleje

     


    • Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające
    • Dystanse mocowane do piasty
    • Wyposażone w kołnierz centrujący
    • Możliwość poszerzenia osi o 30 - 60mm (grubość dystansów 15 - 30mm)
    • Sposób mocowania:

    a) koło mocowane do dystansu przy użyciu oryginalnych (ewentualnie zamienników) nakrętek

    b) dystans mocowany do piasty przy użyciu specjalnych nakrętek

    • Dostarczane z elementami mocującymi
    • System 8 nie posiada kołnierza centrującego

     


    • Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające
    • Dystanse przelotowe
    • Posiadają otwór centrujący
    • Możliwość poszerzenia osi o 10 - 16mm (grubość dystansów 5 - 8mm)
    • Mocowane za pomocą dłuższych radełkowanych szpilek (do wymiany w aucie)
    • Dostarczane z elementami mocującymi (do standardowych kół lub kół ze standardowym mocowaniem)

     


    • Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające
    • Dystanse przelotowe
    • Wyposażone w kołnierz centrujący
    • Możliwość poszerzenia osi o 20 - 40mm (grubość dystansów 10 - 20mm)
    • Mocowane za pomocą dłuższych radełkowanych szpilek (do wymiany w aucie)
    • Dostarczane z elementami mocującymi (do standardowych kół lub kół ze standardowym mocowaniem)

    > Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające

    > Dystanse przelotowe

    > Posiadają otwór centrujący

    > Możliwość poszerzenia osi o 10 - 20mm (grubość dystansów 5 - 10mm)

    > Mocowane za pomocą dłuższych śrub

    > Dostarczane bez elementów mocujących (należy je zamówić  osobno)

    > Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające

    > Dystanse przelotowe

    > Wyposażone z kołnierz centrujący

    > Możliwość poszerzenia osi o 14 - 40mm (grubość dystansów 7 - 20mm)

    > Mocowane za pomocą dłuższych śrub

    > Dostarczane bez elementów mocujących (należy je zamówić  osobno)

    > Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające

    > Dystanse mocowane do piasty

    > Wyposażone z kołnierz centrujący

    > Możliwość poszerzenia osi o 40 - 60mm (grubość dystansów 20 - 30mm)

    > Sposób mocowania:

    a) dystans mocowany do piasty przy użyciu specjalnych śrub

    b) koło mocowane do dystansu przy użyciu oryginalnych (ewentualnie zamienników) śrub

    > Dostarczane z elementami mocującymi

    > System 7 wyposażony jest w stalowe gwintowane tuleje

    > Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające

    > Dystanse mocowane do piasty

    > Wyposażone z kołnierz centrujący

    > Możliwość poszerzenia osi o 30 - 60mm (grubość dystansów 15 - 30mm)

    > Sposób mocowania:

    a) dystans mocowany do piasty przy użyciu specjalnych nakrętek

    b) koło mocowane do dystansu przy użyciu oryginalnych (ewentualnie zamienników) nakrętek

    > Dostarczane z elementami mocującymi

    > System 8 nie posiada kołnierza centrującego

    > Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające

    > Dystanse przelotowe

    > Posiadają otwór centrujący

    > Możliwość poszerzenia osi o 10 - 16mm (grubość dystansów 5 - 8mm)

    > Mocowane za pomocą dłuższych radełkowanych szpilek (do wymiany w aucie)

    > Dostarczane z elementami mocującymi (do standardowych kół lub kół ze standardowym mocowaniem)

    > Zestaw zawiera dwa dystanse poszerzające

    > Dystanse przelotowe

    > Wyposażone z kołnierz centrujący

    > Możliwość poszerzenia osi o 20 - 40mm (grubość dystansów 10 - 20mm)

    > Mocowane za pomocą dłuższych radełkowanych szpilek (do wymiany w aucie)

    > Dostarczane z elementami mocującymi (do standardowych kół lub kół ze standardowym mocowaniem)

     

        Jak zmierzyć auto, aby dowiedzieć się jakiej grubości dystansów Pro-Spacer potrzebuję:

    Sposób mierzenia:

    Etap mierzenia jest niezwykle ważny więc prosimy wykonać go starannie, bez zbędnego pośpiechu.

    Jak mierzyć:

    1) Zmierz odległości oznaczone 1 i 2 na powyższym diagramie.

    2) Odejmij wynik 1 od wyniku 2 (i dodatkowo 3 - 5mm jako margines bezpieczeństwa)

    3) W tej sposób uzyskasz przybliżony wynik pozwalający dobrać odpowiednie dystanse.

     

    Uwaga:

    Należy zawsze mierzyć z dwóch stron - kierowcy i pasażera, ponieważ lokalizacja piasty może być nieznacznie różna po obu stronach auta.

     

    W takim przypadku należy zawsze brać pod uwagę mniejszy wynik!

     

    Dodatkowo należy zwracać uwagę na części znajdujące się w błotniku (na przykład śruby, wewnętrzne okładziny itp.).

     

     

    Ostatnio przeglądane produkty

    Dane kontaktowe

    tel: 726 730 202

    e-mail: [email protected]

    PON - PT: 08.00-16.00

    Dane kontaktowe

    tel: 723 833 456

    e-mail: [email protected]

    PON - PT: 09.00-17.00

    -->

    Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest spółka RACING CORNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Częstochowie, ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 84/86/25 I 26, 42-202 Częstochowa, KRS: 0000759097, NIP: 5732907713, REGON: 38186360000000. Przetwarzamy Państwa dane osobowe wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym (podstawa przetwarzania danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów administratora w postaci komunikacji z użytkownikami strony). Państwa dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż jest to konieczne do udzielenia Państwu odpowiedzi, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Państwa pytanie. Macie Państwo prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia swoich danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego."