SPRĘŻYNY DLA SAMOCHODÓW WYŚCIGOWYCH

mapa świata z kropek


SPRĘŻYNY DLA SAMOCHODÓW WYŚCIGOWYCH

ERS | Eibach Race-Spring-System

Wprowadzenie

Na początku lat 80-tych Wilfried Eibach położył kamień węgielny pod tę dziś legendarną linię.

Wciąż mamy przed oczami "listę modeli" (zwykła kartka w formacie A4) z maja 1986 roku, która składała się ni mniej ni więcej z 50 numerów części, wszystkie metryczne, wszystkie 60 mm Dn - średnica nominalna.

Koncept był oczywiście właściwy, te pierwsze konstrukcje są przecież do dziś częścią całego programu.

Z drugiej strony program ten jest nie do poznania, dziś zamiast 50 numerów mamy już 1.300. Wcześniejsze konstrukcje zostały również ulepszone poprzez optymalizację materiałów oraz produkcji, co wpłynęło również na zmniejszoną masę.

Linia ta jest dziś wiodącym na całym świecie systemem sprężyn sportowych, zarówno w systemie metrycznym jak i w jednostkach imperialnych (cal), dla praktycznie wszystkich możliwych na świecie wyścigów. Jedynie dla niewielkiej procentowo ilości wyjątków projektujemy specjalne sprężyny, które z oczywistych przyczyn są droższe i wymagają odpowiedniego czasu produkcji.

Należy jeszcze nadmienić, że poprzez niemal seryjną produkcję we wszystkich produktach Eibach Race Springs osiągnęliśmy wysoką jakość, liniowość i minimalne tolerancje.

Kilkadziesiąt lat doświadczenia dało nam możliwość osiągnięcia najmniejszej masy oraz długości bloku przy równoczesnym podniesieniu maksymalnego ugięcia, trwałości bloku, liniowego przebiegu krzywej charakterystycznej, możliwie jak najwyższą stabilność oraz trwałość dynamiczną.

Regulacja podwozia za pomocą sprężyn ERS

Każda regulacja podwozia jest kompromisem!

Z jednej strony zawieszenie powinno być miękkie, by wyrównywać jazdę po wyboistej nawierzchni i tym samym zagwarantować stały kontakt koła i opony z podłożem, co zapewnia przyczepność opon i kontrolę trakcji.

Z drugiej strony zawieszenie powinno być na tyle twarde, by móc zredukować przechyły karoserii i "zanurzanie" pojazdu przy pokonywaniu zakrętów, hamowaniu czy przyspieszaniu.

By pogodzić te dwa odmienne wymagania nasz system oferuje nieskończoną liczbę możliwych kombinacji

2 różne sprężyny główne

2 różne sprężyny główne ze sprężyną dodatkową (liniowa lub progresywna)

1 sprężyna główna ze sprężyną dodatkową (liniowa lub progresywna)

System ten oferuje inżynierom niezliczone możliwości odnośnie zawieszenia i jest jedyny w swoim rodzaju.

Dane kontaktowe

tel: 726 730 202

e-mail: [email protected]

PON - PT: 08.00-16.00

Dane kontaktowe

tel: 723 833 456

e-mail: [email protected]

PON - PT: 09.00-17.00

-->

Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest spółka RACING CORNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Częstochowie, ul. gen. Kazimierza Pułaskiego 84/86/25 I 26, 42-202 Częstochowa, KRS: 0000759097, NIP: 5732907713, REGON: 38186360000000. Przetwarzamy Państwa dane osobowe wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym (podstawa przetwarzania danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów administratora w postaci komunikacji z użytkownikami strony). Państwa dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż jest to konieczne do udzielenia Państwu odpowiedzi, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Państwa pytanie. Macie Państwo prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia swoich danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego."