Sprężyny Eibach Racing Springs (ERS)

EIBACH DOUBLE-SPRING SYSTEM
Tuning zawieszenia sprowadza się do poszukiwania równowagi. Z jednej strony, system powinien być na tyle miękki, aby absorbować nierówności nawierzchni gwarantując maksymalną przyczepność. Z drugiej strony musi zapewniać wystarczającą sztywność, aby minimalizować przechyły karoserii (horyzontalne i wertykalne) podczas pokonywania zakrętów, przyspieszania i hamowania. W celu osiągnięcia równowagi, Eibach stworzył system ERS double-spring system. Łącząc sprężynę główną, sprężynę typu "tender" i / lub sprężynę typu "helper" inżynier lub weekendowy kierowca wyścigowy może stworzyć idealne połączenie gwarantujące osiągnięcie oczekiwanych parametrów. Dzięki bardzo szerokiej ofercie rozmiarów i charakterystyk sprężyn - ERS double-spring system jest niedoścignionym wzorem w zakresie osiągów i elastyczności. W wyścigach Off-Road, w których duży skok pracy zawieszenia jest niezbędny, połączenie dwóch głównych sprężyn o różnych parametrach daje miękkość przy pokonywaniu małych nierówności i sztywność niezbędną przy dużych nierównościach i skokach.

Sprężyny Eibach Double Spring System

EIBACH MAIN / TENDER SYSTEM
Sprężyna główna oraz sprężyna typu "tender" oferują mniejszą sztywność początkową podczas kompresji obu sprężyn, następnie oferując większą sztywność końcową podczas "zamknięcia" sprężyny "tender". Sprężyna główna ma charakterystykę linearną i determinuje ostateczną sztywność całego systemu. Sprężyny "tender" są dostępne zarówno w konstrukcji linearnej jak i progresywnej i determinuje początkową sztywnosć systemu.

Sprężyny Eibach Main Tender System

EIBACH MAIN / HELPER SYSTEM
Zadaniem sprężyny "helper" jest zapobieganie luzom powstającym pomiędzy sprężyną główną, a gniazdem sprężyny podczas stanu bezwładnego zawieszenia (braku obciążenia). Sprężyna "helper", inaczej niż sprężyn "tender", ma bardzo małą sztywność i z tego powodu nie ma wpływu na charakterystykę pracy zawieszenia. Luka do maksymalnie 2" (50mm) może być zniwelowana przy pomocy sprężyny typu "helper".

Sprężyny Eibach Main Helper System

EIBACH COUPLING SPACERS
Dystansów tych używa się do połączenia sprężyny głównej ze sprężyną typu "tender" lub "helper". Eibach oferuje zestawy do najbardziej popularnych aplikacji ERS double spring.

Dystanse Eibach Coupling Spacers

EIBACH TORSION RELEASE BEARING - TRB
System łożysk Eibach TRB redukuje tarcia podczas ugięcia. Skutkuje to płynną i stałą pracą sprężyn podczas całego etapu ugięcia. Eliminując tarcia powstające na gnieździe sprężyny pozwala również na prostrzą i bardziej precyzyjną regulację wysokości.

Łożyska Eibach Torsion Release Bearing

Ostatnio przeglądane produkty

Dane kontaktowe

tel: 726 730 202

e-mail: info@eibach.pl

PON - PT: 08.00-16.00

Dane kontaktowe

Racing Corner Sp. z o.o

ul. Ferdynanda Focha 57/61 lok 16

42-217 Częstochowa

NIP: 5732907713

Formularz kontaktowy

Informujemy, że administratorem Państwa danych osobowych jest spółka RACING CORNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Częstochowie, ul. Focha 57/61 lok. 16, 42-217 Częstochowa, KRS: 0000759097, NIP: 5732907713, REGON: 38186360000000. Przetwarzamy Państwa dane osobowe wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na pytanie zawarte w formularzu kontaktowym (podstawa przetwarzania danych to realizacja naszych prawnie uzasadnionych interesów administratora w postaci komunikacji z użytkownikami strony). Państwa dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż jest to konieczne do udzielenia Państwu odpowiedzi, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby odpowiedzieć na Państwa pytanie. Macie Państwo prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia swoich danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego."