Sprężyny obniżające Eibach Pro-Kit Volkswagen

  • Numer katalogowyE10-85-041-01-22
  • markaVolkswagen
  • modelGolf VII (5G1)
  • silnik2.0 R 4motion
  • rocznik11.13 -

Dane produktu

  • nacisk na przednią oś 1110 kg
  • nacisk na tylną oś 980 kg
  • obniżenie przodu10-15 mm
  • obniżenie tyłu10-15 mm
  • certyfikat TUVE1015021.pdf
  • certyfikat ABEABE1015021.pdf

W przypadku niektórych samochodów występują następujące ograniczenia dla produktów:
od numeru EG-BE... / ab Nachtrag ..xx Betriebs-erlaubnis / from supplement ..xx of type approval
do numeru EG-BE... / bis Nachtrag ..xx Betriebs-erlaubnis / to supplement ..xx of type approval
Przykład:
Sprężyny obniżające E10-35-023-14-22 mają informację: od numeru EG-BE...13 / ab Nachtrag ..13 Betriebs-erlaubnis / from supplement ..13 of type approval. W tym wypadku odszukujemy w dokumentach auta lub na tabliczce znamionowej numer EG-BE. Przykład numeru EG-BE:

Są to ostatnie dwie cyfry numeru zaznaczonego na w/w zdjęciu czyli 22. Jeśli dla danego numeru katalogowego numer jest ograniczony np. od 13 to wszystkie numery kończące się liczbą 13 i więcej są dopuszczone. Jeśli dla danego numeru katalogowego numer jest ograniczony np. do 13 to wszystkie numery kończące się liczbą 13 i mniej są dopuszczone.

Sprężyny obniżające Eibach Pro-Kit Volkswagen

Szczegóły

  • Składnik 1F11-85-041-01-VA
  • Składnik 2F11-15-021-05-HA

Uwagi

  • Jeśli nie opisane inaczej, wartość obniżenia podawana w naszym katalogu w przypadku pojazdów z fabrycznym (seryjnym) zawieszeniem obniżającym będzie mniejsza o wartość obniżenia fabrycznego. Jeśli nie opisane inaczej, produkty z niniejszego katalogu nie są przeznaczone do pojazdów z fabrycznym (seryjnym) zawieszeniem podwyższającym (np. pakiety Offroad, Crossover). Dobierając produkt należy opierać się na danych w certyfikacie TÜV lub dokumencie ABE. Proszę przed montażem porównać oznaczenia na otrzymanym produkcie z oznaczeniami zawartymi w TÜV lub dokumencie ABE (dołączane do paczek lub dostępne do pobrania na www.eibach.com) W przypadku stwierdzenia rozbieżności zestawu nie należy montować - prosimy w takim wypadku o kontakt ze sprzedawcą. Montaż powinien być przeprowadzany w specjalistycznym warsztacie, posiadającym wykwalifikowanych pracowników oraz odpowiednie narzędzia. Pozycja montażu (góra-dół) oznaczona jest poprzez nadruk - ułożenie tekstu sugeruje prawidłową pozycję. Po montażu sprężyn / elementów zawieszenia należy sprawdzić geometrię kół. Jeśli oryginalne amortyzatory są mocno zużyte, zaleca się założenie nowych - standardowych lub sportowych. W przypadku sprężyn serii Sportline zalecamy zakup sportowych amortyzatorów, np. Bilstein B8. Wszystkie dopuszczalne przez producenta kombinacje koło / opona są możliwe do zastosowania po założeniu sprężyn. W zależności od wersji silnikowej, skrzyni biegów, wyposażenia i tolerancji producenta auta, wartości obniżenia mogą odbiegać o parę mm od wartości wskazanych w niniejszym katalogu. Wartość obniżenia będzie stosunkowo niższa w przypadku seryjnego (fabrycznego) obniżenia. Zastosowanie naszych produktów odnosi się do seryjnych pojazdów. W przypadku modyfikacji przeprowadzonych w aucie lub wyposażenia dodatkowego (dotyczy to także produktów oryginalnych, oferowanych opcjonalnie przez producenta auta!) takiego jak wzmocniony układ hamulcowy (nr tarcze ceramiczne), mocowanie kół na jeden, centralny otwór, zawieszenie sportowe, instalacja LPG itp. - możliwe jest, że montaż naszych produktów nie będzie możliwy. Wszystkie podane dane odnoszą się do fabrycznych, nowych pojazdów. Punkty pomiaru: linia prosta łącząca środek piasty z dolnym kantem błotnika. Są to wartości przybliżone - mogą się różnić w zależności od pojazdu. Jeśli seryjne zawieszenie w Państwa aucie posiada elektroniczną regulację siły tłumienia, zastosowanie zawieszenia B12 lub Pro-Street-S oznacza utratę tej funkcji. Wyświetlający się po montażu błąd na komputerze pokładowym można usunąć w autoryzowanym salonie. Jeśli jest dostępny do Państwa auta zalecamy zastosowanie zestawu Pro-Tronic w celu usunięcia błędu.

  • Bez systemu samopoziomowania (nivo).

  • Wyłącznie do modeli z cztero- i wielowahaczowym zawieszeniem na osi tylnej.

Cena promocyjna:

680 zł z VAT 15% / 116 zł taniej!

Stara cena:

796 zł
Produkt dostępny

Koszty wysyłki

Wpłata na konto:17.00 zł
Pobranie:25.00 zł
Odbiór osobisty:0.00 zł
  • Zamów produkt
  • Zadaj pytanie
1. Dostawa
*
*
*
*
*
*
Sposób wysyłki: *

Wpłata na konto 17.00 zł

Pobranie 25.00 zł

Odbiór osobisty 0.00 zł

2. Płatność
3. Podsumowanie zamówienia

pola oznaczone * są wymagane

*
*

pola oznaczone * są wymagane