SPRĘŻYNY ŁUKOWE, SPRĘŻYNY KMP | ERL

Opis kategorii

Zdjęcie z

Amortyzatory MacPhersona należą do najpopularniejszych układów zawieszenia w sektorze samochodowym. Od lat 90. coraz częściej stosuje się sprężyny łukowe (SL). Sprężyny w kształcie łuku są odpowiednie do kompensacji sił poprzecznych, a także zapewniają szereg korzyści, które sprawiają, że nadają się do innych konstrukcji podwozia. W ten sposób sprężyny SL wytwarzają siłę boczną na amortyzator podczas ściskania, co zmniejsza tarcie tłoczyska i uszczelnienia, a tym samym wydłuża jego żywotność. Jednocześnie „sprężyny łukowe” są bardzo lekkie, co zmniejsza obciążenie wszystkich elementów podwozia i jest zgodne z bieżącymi trendami. Również reakcja osi i amortyzatorów jest zoptymalizowana przez sprężyny SL, co daje kierowcy maksymalną kontrolę.

- Często stosowany w wraz z kolumnami MacPhersona
- Kompensacja sił poprzecznych
- Linia działania rozciąga się ukośnie do osi amortyzatora w stanie
nieobciążonym
- Podczas ściskania wytwarza siłę boczną na amortyzatorze (zmniejsza
tarcie na tłoczysku i uszczelnieniu amortyzatora)
- Dzięki uzyskanemu efektowi siły ugięcia zwiększa się komfort jazdy

SPRĘŻYNY ŁUKOWE, SPRĘŻYNY KMP | ERL

Zdjęcie produktu Sprężyna pojedyncza ERL

Sprężyna pojedyncza ERL

Nr katalogowy: R10511

403 zł

Numer katalogowy: R10511

Przeznaczenie: dla samochodów bez kontroli poziomowania

Waga: 3,37 kg

Strona zabudowy: tył

Zdjęcie produktu Sprężyna ERL d=16,00 mm

Sprężyna ERL d=16,00 mm

Nr katalogowy: R10354

423 zł

Numer katalogowy: R10354

Waga: 5,28 kg

Strona zabudowy: tył

Zdjęcie produktu Sprężyna pojedyncza

Sprężyna pojedyncza

Nr katalogowy: R23139

433 zł

Numer katalogowy: R23139

Zdjęcie produktu Sprężyna pojedyncza ERL

Sprężyna pojedyncza ERL

Nr katalogowy: R10560

598 zł

Numer katalogowy: R10560

Waga: 5,98 kg

Strona zabudowy: tył